Eurotrip 2017 - Východný Balkán

Tak a znova je tu skúškové /vlastne už v podstate končí/, čiže sa vraciam k minuloročnému tripu na Balkáne. Myšlienka ísť do Rumunska padla ešte pred tripom 2016, kým sme ešte zháňali štvrtého do party. Povedali sme si však, že takú atraktívnu destináciu nemôžeme ísť bez poriadnej prípravy a šli sme predsalen Taliansko. Vlastne prvý plán na trip '17 bol ísť Pobaltie, ale Balkán nás pri dlhých zimných pivných večeroch presvedčil...


Nuž čo, čakala nás "klasická" zimná príprava, naplánovať trasu, prečítať internety, vymyslieť termín a kdečo iné. Ustálili sme sa na 18 dňoch s tým, že sa nebudeme ponáhľať a prípadne to ešte natiahneme... V Rumunsku som v živote nebol /ak nerátam cestu na dovolenku v roku 2002/, takže tento rok, som tam bol pre zmenu hneď 2-krát a to hneď po sebe.



Tentokrát som mal aj kopu času nachystať seba aj všetky veci na výlet. Klasicky sme spravili poriadny nákup pozostávajúci zväčša z piva, vifoniek, cestovín, tuniakov a omáčok. Prichystať všetko ostatné a môže sa vyrážať! Teda skoro. Po minulých problémoch s pretekajúcou vodou sme pomenili trochu bandasky, zohnal som nové /dík Števo/ a chceli sme na ne zohnať ventil. No lenže to neni také jednoduché! Ventil sme síce našli, ale mali iba jeden priemer vrchnáku. Takže som doma vytiahol vŕtačku, našiel správny priemer a vyrobil som nový výpustný ventil. Doteraz som naň hrdý! :D Ale teraz už bolo všetko ready a naozaj sme 28.7. vyrazili...

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Kaukaz - 5 dní po Gruzínsku autom

Kaukaz - Svaneti

Kaukaz - Arménsko