Taliansko - 15. deň

Fauler See - San Valentino - Rosenheim - Salzburg - Bratislava


Spali sme za starým mlynom

Ránko bolo všelijaké, ale rozhodne nie svieže. Ono tých vínečiek v kufri bolo celkom dosť... Usúdil som, že aby som mohol šoférovať, tak si treba prevetrať hlavu. Kukol som do mapy a hneď bolo jasné kam. Pár sto metrov od nás bolo vo svahu jazierko Fauler See, vybral som sa kým ešte Broko s Krumpim vyspávali. Stúpanie lesom bolo príjemné, okrem malín som si vychutnal aj posledné lúče slnka. Potom sa zatiahlo. Jazierko bolo pekné, odlovil som aj kešku a späť som sa pobral inou cestou dookola.


Fauler See

Keď som sa vrátil, tak sme zbalili veci a práve včas sme nasadli a vyrazili, lebo sa spustil dážď. V dedine San Valentino sme sa zastavili v pekárni, kúpiť si raňajky. Počasie bolo oproti včerajšku totálne odlišné, ochladilo sa na 7° C, pršalo a padla hmla. V takomto počasí sme prešli krásnu cestu v brutálnom teréne, samé mosty, galérie a tunely.

Posledné lúče

Potom sme pokračovali do Landecku, tam sme sa pripojili na A12 a v priebežnej zápche sme dorazili do Nemecka. V Rosenheime sme sa zastavili na malý nákup nemeckých chuťoviek a pre zmenu v zápche sme šli do Salzburgu. Tam sme ešte natankovali a vymenil som sa s Brokom. Zvyšok už potiahol on a poobede sme boli vybalení doma v Bratislave... 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Kaukaz - 5 dní po Gruzínsku autom

Kaukaz - Svaneti

Kaukaz - Arménsko